Inca de la infiintare, Gimo.ro a evoluat odata cu tehnologia si a tinut pasul cu trendurile in domeniu, dar si cu noile cerinte rezultate din dezvoltarea internetului.
Satisfacerea cerintelor clientului este prioritara pentru Gimo.ro, administratorii site-ului dezvoltand o metoda inedita si foarte eficienta de promovare a anunturilor.
Cum functiona inainte si cum functioneaza in acest moment Gimo.ro
Pana sa adopte aceasta noua strategie mult mai eficienta, www.Gimo.ro publica anunturile imobiliare platite pe un numar de aproximativ 300 de site-uri din domeniu. Chiar daca in acel moment al evolutiei internetului aceasta modalitate de promovare era eficienta, la momentul actual multe dintre acele site-uri nu mai inregistreaza trafic, iar rezultatele se lasa asteptate, promovarea prin intermediul acestora fiind una aproape ineficienta.
Administratorii Gimo.ro au observat acest lucru si au gandit noi variante de promovare a ofertelor promovate si platite de catre particulari. Studiul amanuntit al evolutiei tehnologiei si al internetului in acelasi timp, a demonstrat ca toti cei care vor sa aiba succes in actiunile pe care le intreprind trebuie sa se indrepte catre retelele sociale. Administratorii Gimo.ro si-au dat seama de potentialul pe care il are promovarea ofertelor platite pe retelele sociale si s-au indreptat catre acest lucru.
Strategia de promovare a anunturilor platite adoptata de catre Gimo.ro in acest moment s-a schimbat radical.
1. Grupuri LinkedIN – promovarea pe aceste grupuri poate aduce clienti care au resurse financiare substantiale deoarece LinkedIN este cea mai mare retea sociala pe segmentul de business din lume. In acest fel se pot gasi cumparatori de incredere care ofera seriozitate, paginile ce activeaza strict pe domeniul imobiliar din Romania insumand peste 3.000 de membri interesati de acest domeniu.
2. Grupuri Facebook – promovarea prin intermediul acestor grupuri este si ea una foarte eficienta, oferta ajungand la un numar foarte mare de persoane interesate strict de segmentul imobiliar. Gimo.ro promoveaza ofertele pe un numar de peste 40 de grupuri de acest gen, targhetate, ceea ce aduce un numar foarte mare de vizualizari direct catre publicul tinta. Toate aceste pagini insumeaza peste 50.000 de membri.
3. Paginile de Facebook ale site-ului – numarul mare de fani ai site-ului aduc ofertelor promovate pe aceste pagini foarte multe vizualizari, ceea ce se poate traduce in gasirea rapida a cumparatorului si in incheierea tranzactiei intr-un timp foarte scurt. Paginile site-ului sunt:
4. Site-uri de top din domeniu – Gimo.ro colaboreaza cu cele mai bune 40 de site-uri de anunturi, promovarea ofertelor prin intermediul acestora crescand considerabil posibilitatea ca anunturile sa isi gaseasca clienti intr-un timp foarte scurt datorita celor peste 1 milion de vizitatori zilnici ai acestor site-uri.
Aboneaza-te la newsletter:
Cuvinte cheie: