Cand vine vorba de vanzarea unei locuinte, precum am mai spus si in articolele anterioare, nu toata lumea se pricepe la astfel de lucruri. De exemplu, nu toti oamenii stiu cum ar trebui sa arate oferta imobiliara perfecta, la fel cum nu toti oamenii stiu unde si cum ar trebui sa isi promoveze anunturile imobiliare.
In cele ce urmeaza, vom vorbi despre cativa pasi pe care trebuie sa ii urmati atunci cand vreti sa puneti in vanzare un anume imobil, tocmai pentru ca sansele de a vinde respectiva proprietate intr-un timp scurt si la un pret bun, sa creasca considerabil.
Secretul consta in… onestitate: pentru ca un anunt imobiliar sa aiba credibilitate, datele oferite trebuie sa fie complete, de preferinta insotite de poze si detalii, precum si de un mijloc de contact al vanzatorului.
In primul rand, inainte de a publica unul sau mai multe anunturi imobiliare, trebuie sa stiti care e valoarea reala a imobililui si cat de mult sunteti dispusi sa lasati din pret. Pentru viitorul cumparator, un pret bun ce se incadreaza in pretul zonei, este unul dintre cei mai importanti factori, in functie de care decizia lui poate fi pozitiva sau negativa. De asemenea, pentru a trezi interesul cumparatorului, e bine sa precizati ca suma pe care o cereti pe apartament este …”usor negociabila”.
In al doilea rand, expertii recomanda ca atunci cand vindeti o casa sa nu va ganditi ca viitorul client va cumpara doar casa, ci odata cu ea, va cumpara si avantajul de a avea o casa in acea zona. Pentru asta, trebuie sa enumerati in anuntul imobiliar ce avantaje credeti ca ii ofera clientului actuala dumneavoastra casa: acestea pot avea legatura cu facilitati oferite de casa in sine (acces la Internet, ferestre cu tamplarie din PVC sau aluminiu), dar si cu facilitati oferite de zona (in cazul in care se afla in apropiere centre comerciale, spitale, parcuri, etc.). Cum piata imobiliara este intr-o continua emancipare, clientii cauta sa isi imbunatateasca substantial confortul, fapt care se poate traduce astfel: un client care isi doreste liniste, cu siguranta nu va cumpara un apartament in zonele aglomerate ale unui oras, chiar daca prin absurd, pretul pe care ar trebui sa il plateasca ar fi mai mic decat pretul pe care ar trebui sa il plateasca pentru o casa intr-un cartier linistit.
In al treilea, si totodata in ultimul rand, pentru ca un anunt sa fie credibil, trebuie sa ofere date de contact clare ale vanzatorului. Desi in ultimul timp, tot mai multi oameni au trecut peste anunturile in care datele de contact apartineau unor agentii imobiliare, in cazul in care cumparatorul are nevoie de o casa intr-o zona in care cererea e cu mult mai mare decat oferta (de exemplu, zona Floreasca, din Bucuresti), va apela si la o astfel de agentie. Totusi, e bine ca orice anunt de vanzare a casei/apartamentului sa cuprinda si poze recente ale locuintei– mai ales in cazul in care se vinde complet utilata -, cat si o pozitionare pe harta (in cazul anunturilor online si doar acolo unde site-urile de anunturi o permit.)
Aboneaza-te la newsletter:
Cuvinte cheie: locuinte, Piata imobiliara
Articole aleatoare din aceeasi categorie
- Cum aflu valoarea reala a proprietatii mele?
- Daca renovez, voi vinde mai repede?
- Sfaturi pentru o vanzare rapida a imobilului
- 8 motive pentru care proprietarii de locuinte vechi nu reusesc sa vanda
- Agentie imobiliara sau vanzare in regim propriu? Care varianta este mai eficienta?
- Cum sa stimulezi cumparatorii pe piata imobiliara?
- Rabdarea, secretul vanzarii cu succes a locuintei!
- Imbunatatiri aduse casei ce maresc valoarea ei si ce pot fi recuperate