Criza economica din ultimii ani si-a lasat amprenta pe multe planuri, piata imobiliara fiind una dintre acestea. Preturile proprietatilor au scazut, dar bancile ofera tot mai greu credite pentru investitii imobiliare, astfel ca si vanzarile au scazut mult.
Intr-o perioada de stagnare, cum se pot stimula cumparatorii de pe piata imobiliara? Marii dezvoltatori au gasit solutia: motivarea cumparatorilor prin cadouri si oferte greu de refuzat. Desi unii dezvoltatori au renuntat la acestea, axandu-se mai mult pe reducerile de pret pentru a-si face mai atractive ofertele, proprietarii de locuinte vechi se pot insa folosi de aceste idei.
Exista in natura cumparatorului dorinta de a gasi o oferta buna si profitabila. Iata cateva idei care ii va oferi potentialului client siguranta ca produsul dumneavoastra este cel mai bun, acesta fiind insotit de un cadou.
Se poate oferi:
- Mobila – poate fi mobila pentru intreg apartamentul sau doar pentru o parte din acesta: mobila de bucatarie, mobila de dormitor
- Sisteme home-cinema, sisteme audio
- Electrocasnice pentru bucatarie
- Un automobil (in cazul in care accesul la locuinta este ingreunat de lipsa unui mijloc de transport). In cazul unei asemenea oferte, trebuie calculat foarte bine pretul proprietatii, iar pretul final sa includa macar o parte din valoarea automobilului, pentru a nu iesi in pierdere foarte mult. Exista cateva agentii imobiliare care au folosit cu succes acest cadou.
- Design interior personalizat, consultanta unei firme specializate pe design interior. Aici se mizeaza pe dorinta fiecaruia de a-si aranja casa precum a visat. Toti ne dorim ca locuinta noastra sa fie un colt de rai, o oaza de liniste si armonie. Iar un design interior personalizat poate face acest vis sa devina realitate.
- Locuri de parcare private
- Garaj
- Sisteme de aer conditionat
- Abonamente VIP la opera
- Abonamente la reviste specializate in ingrijirea casei si a gradinii
- Abonamente la Sali de fitness
Acestea sunt doar cateva dintre cadourile care se pot oferi cumparatorilor de pe piata imobiliara din Romania. Ideea care sta la baza este sa li se ofere mai mult decat oferta concurenta, sa fie diferita, sa se construiasca o relatie cu potentialul client, sa fie considerati prieteni. Clientii raman placut surprinsi daca locuinta e insotita de o oferta inedita, oferta pe care sa le fie greu sa o refuze, cu beneficii pentru ei, care se vor transforma in beneficii pentru vanzatori. Intr-o relatie, fie ea si de afaceri, e important ca toti cei implicati sa fie fericiti si multumiti. In acest caz, mingea este in terenul vanzatorului.
Aboneaza-te la newsletter:
Cuvinte cheie: locuinte, Piata imobiliara
Articole aleatoare din aceeasi categorie
- Cum adaug o oferta imobiliara perfecta
- Cum aflu valoarea reala a proprietatii mele?
- Daca renovez, voi vinde mai repede?
- 8 motive pentru care proprietarii de locuinte vechi nu reusesc sa vanda
- Imbunatatiri aduse casei ce maresc valoarea ei si ce pot fi recuperate
- Sfaturi pentru o vanzare rapida a imobilului
- Rabdarea, secretul vanzarii cu succes a locuintei!
- Agentie imobiliara sau vanzare in regim propriu? Care varianta este mai eficienta?